Juleshopping.

11.12.09, kl. 19:56 | Publisert i Helg, Jul, Nytt | 3 kommentarer

Lønn på konto = julegave shopping, og vet dere hva? Ble ferdig med alle, bortsett fra til Kjæresten, og til ei venninne. Aner ikke hva jeg skal kjøpe til henne.. Stress! Nå er det ikke så mye penger igjen på kontoen min, så måtte betale husleien for Januar også, slik at jeg ikke roter vekk pengene på noe annet (drikke).

Har også kjøpt noe greier til leiligheten, og dere skal få se bilder senere i kveld. Etter jeg har vaska badet og rydda litt. Vi skal ha vors i morgen, og da er det ikke så koselig å ha det rotete. Dere skal også få se bilder av de nye tinga mine :)
Gled dere! Hva gjør du i helga?

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. kjempe gøy ! :D Gleder meg til å se ^^
    Julegaver er stress, er så utrolig glad jeg startet i.. august ;)

  2. Sv: Hihi, tusen takk:D
    Herlig å være ferdig med gavene!

  3. Det er alltid de verste (beste) menneskene som er igjen :/ vanskelig vanskelig


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

