Nytt :hearts:

11.12.09, kl. 22:09 | Publisert i Bilder, Blogg, Klær, Leilighet, Nytt, Personlig, meg, Sko | 1 kommentar

Jeg er ferdig med alle julegavene, minus 2. Så har hatt det kjekt med å pakke inn i dag.

Badet har fått en liten oppussing. Har vasket og kjøpt ny såpegreie, og ny tannbørstekopp. Se så fint det ble!

Kjøkkenet har også fått en liten julegave, silikongrytekluter. Det har jeg ønsket meg lenge.

Har også spandert litt ting på meg selv:

Midjebelte, 6 par søte øredobber, partyveske, smykke med perler og kjetting!!! og en korsett ting, er ikke sikker på hvordan den skal brukes enda, men finner nok tidsnok ut av det?

Ikke på bildet: Kjole fra Nelly + 2 lange topper (grå og svart) fra GinaTricot.

2 par nye sko fra Nelly har også ankommet postkassen min.

Begge er så nydelige. Testa ut det øverste paret i går, og de var fantastiske, men en tanke for store, men det gjør egentlig ikke noe, for nå passer jeg på å holde meg varm på beina hvert fall, ved hjelp av sokker.  Det andre paret sparer jeg til bursdagen min!

Som dere kan se begynner skosamlingen min å komme seg?

Jeg må bare unnskylde for dårlig kvalitets bilder. Men det er tatt med telefonkamera.

Har du husket å spørre meg om noe på spørsmålsrunden nå?

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ah, herlige sko! :D


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

