(21.12.)2012

13.12.09, kl. 23:52 | Publisert i ANBEFALINGER, FILM/SERIER | 3 kommentarer

IKKE SØREN OM VERDEN FÅR GÅ UNDER PÅ MIN BURSDAG OM TO ÅR!!!!!!

Jeg og min kjæreste endte opp med å reise på kino for å se 2012 i dag. Og jeg må si at jeg virkelig elsket den filmen. Bortsett fra det faktumet at jordas undergang skal være på min framtidige bursdag – slemmeste! Aner ikke hva annet jeg kan si om denne filmen, annet enn at den var utrolig fantastisk. Er enda helt lamslått. Den er vill! Du må se den om du ikke allerede har sett den da.

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. VIL SE DEN! :D

  2. Jeg gleder meg ! :D
    Til den kommer i blueray ofc. ^^

  3. Den er virkelig vill! Satt og gapte hele filmen, den var så fantastisk! En av mine favoritter :)


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

