Hvite strømper?

13.12.09, kl. 18:22 | Publisert i Blogg, Helg, oppskrifter/mat, OUTFITS | 4 kommentarer

Åh, jeg er helt satt ut, dere var så utrolig flinke til å kommentere i går! Men hadde vært kjekt om dere stilte meg noen spørsmål til Spørsmålsrunden også, den avsluttes i morgen! Bare så dere vet det.

Uansett, dette er meg i dag – i dårlig form,trøtt og slapp. Og helt villt sulten. Har allerede spist en dobbel whopper chees (dobbel med en feiltakelse) Det var utrolig godt, og nå er jeg sulten igjen.

Ja eller nei til hvit strømpebukse?

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hehe, så bra! :D
    Jeg bor i Vadsø, langt oppi Finnmark faktisk. Men bodde 2 år i Tromsø da jeg gikk på skole :D

    JA til hvit strømpebukse! :)

  2. Så utrolig søtt bilde av deg :)
    Ja, til hvit strømpebukse..mm

  3. Ja til hvit! Og det smykket var nydelig…

  4. Ja ^^
    Sulten jeg også, håper du får i deg noe mat da :)


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

