Little Miss Perfect sang?

14.12.09, kl. 19:27 | Publisert i FILM/SERIER, Musikk | 3 kommentarer

Ok, jeg holder seriøst på å bli gal! Jeg leter og leter og leter og leter etter den sangen som spilles på reklamen til Little Miss Perfect reklamen her i Norge.  For dere som ikke vet hva serien går ut på så handler den om små jenter som dolles opp til denne skjønnhetskonkurransen for barn.

Har leter i sikkert en måned nå, men finner den ikke. Kan ikke noe av teksten, bare litt av melodien, og når jeg søker på Google og Youtube kommer bare to andre sanger opp, som ikke er den jeg leter etter. Meget fustrerende!

Vet du hva denne sangen heter?

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hadde jeg sett den reklamen så kunne jeg tatt den opp på sånn Music recognition på telefonen min men har ikke sett den hehe.

  2. Leter fortvilet etter den selv! Så finner du det ut Sandra så må du ta å si fra!:D

  3. Har desverre ikke sett reklamen, men hør på den en gang til og skriv ned litt av teksten så skal jeg klare å finne den ;)


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

