Min favoritt serie.

15.12.09, kl. 21:44 | Publisert i ANBEFALINGER, FILM/SERIER | 3 kommentarer

Jeg går nesten ut fra at alle har sett hvert fall en del av en episode av en eller annen form for CSI?! Hvis ikke er du helt ute å kjører, eller eier ikke tv. CSI (alle tre) har vært min absolutt favorittserie helt siden det først kom på TV i Norge for en del år siden, tipper jeg var 12-13-14 år gammel. Jeg elsker den serien. Så om du ikke har fått sett det enda anbefaler je gdet å ta en titt på det på surfthechannel.com.

Csi miami er forresten min favoritt avde tre. Hva er din?

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. CSI ser vi på ofte her hjemme, men favoritten hos oss er nok ncis over csi. :) Hihi. :)

    SV: Det var den som hadde premiere i går ja, og nei hun skuespillerinnen spiller ikke i melroce place. :) Hun har vært med i blandt annet dawsons creek. :)

  2. CSINY her også! :D

  3. Csi Miami ;D


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

