Det er JULEFERIE!!

18.12.09, kl. 14:40 | Publisert i Bursdagsbarn, Hår, Jul, Personlig, meg | 8 kommentarer

Først og fremt: Det er JULEFERIE!!!! Juleferie allerede, det er helt sykt, jeg skjønner ikke hvor dette året har blitt av. Jeg kan ikke tro at det nesten er et år siden jeg sist hadde bursdag, et år siden sist jul, et år siden jeg flytta til Stavanger å ble samboer med min kjæreste. Det er så utrolig mye som har skjedd dette året, og nå er det snart omme. Jeg blir litt skremt; en klok dame sa en gang til meg at jo eldre du blir, jo fortere går tiden. Jeg husker når jeg var mindre, et skoleår virket som en evighet, men nå er allerede et halvt år overstått, og det har bare forsvunnet!

Ok, nok tanker. Det jeg egentlig trenger litt hjelp til å finne ut av er håret mitt. Jeg har lenge undret over skillet (eller skjillet?) Dere vet, skillet i håret. Jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg kler midtskille eller sideskille best?

(se bort fra at jeg ser dopa ut på midtskillebildet. Gårdagens sminke, og hangover from hell)

Nå skal jeg snart på jobb, husk å melde deg på BURSDAGSBARN LEKEN min.

8 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. sideskill :)

  2. Hurra for ferie! Så deilig!

    Jeg stemmer for sideskille – helt klart!

  3. helt klart, sideskill :)

  4. Hei og tusen takk for kommentar=) Morsomt å lese dette innlegget. Jeg som ikke har vært innom før får lissom en innblikk i livet ditt gjennom årsoppsummeringen din. Morsomt uansett synes jeg! Hvordan møtte du kjæresten siden det er så lang avstand mellom bostedene? Ut i fra bildene tror jeg at jeg må gå med midtskille, men sideskille kan jo være til variasjon? (Kan jo å legge ut fler bilder fra forskjellige dager?) For var ikke ille det heller, ville vurdert pannelugg og jeg da;)

  5. Stemmer litt med ¤MK¤ på panneluggen ;)
    Tror det kunne vært utrolig bra om du fikk den skrå og slikt, men ellers.. begge deler fint :)

  6. Du kledde faktisk midt skill :)

  7. Sideskille :)
    Her oppe et det masse masse snø (ca 7 cm, ikke masse masse, men iallefall noe) :D

  8. definitivt sideskill


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

