Midtskille!

18.12.09, kl. 21:22 | Publisert i FILM/SERIER, Hår, oppskrifter/mat, Personlig, meg | 3 kommentarer

Fikk masse fine komplimenter på jobb i dag, alt om håret mitt – (lover dere, gårsdagens sminke, og har ikke engang dratt børsten gjejnnom håret!) Ei sa til og med at jeg lignet litt på Megan Fox! Det tar jeg som et kompliment! Nå føler jeg meg meget pen.

Huseieren har fest over oss – Hurra! Og om ikke lenge skal jeg å kjæresten se film, og spise kyllingvinger med loff og salat. Tror ikke jeg liker filmen, men ok.
Hva gjør DU i kveld?

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ah, likte VIRKELIG det bildet der og den frisyren du har på bildet Sandra. Ha håret ditt sliiikt :D
    I kveld er jeg barnevakt, og akkurat NÅ så sitter jeg og ser på Disney Channel med lillebroren min ;p

    SV: Midjen. Du får smalere midje og SYKE magemuskler!

  2. I kveld har jeg og kjæresten spist middag og svigersøster, svigerbror og heele sulamitten! Kjempekoselig :-)

    Sv: Hvorfor skal ikke du ta sprøyten? :o

  3. Sv: Ah, sånnsett. Jeg var egentlig nødt å ta den fordi vi får baby i familien. Er viktig at den holder seg frisk :)


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

