Klar for kalkisparty!

19.12.09, kl. 19:20 | Publisert i Helg, oppskrifter/mat, OUTFITS | 3 kommentarer

Endelig er lørdagen her, og det er tid for kalkis fest (kalkun party!) kjenner jeg gleder meg, er veldig sulten nå, og vi sitter værfast hjemme, fordi det er så utrolig mye snø går det nesten ingen busser – superkjekt. Men foreldrene til min kjære kommer å henter oss snart.

Dette har jeg hvet fall på meg, er sånn pymte seg fint opplegg. Kjolen og skoene er fra nelly, tightsen er fra H&M og alt dilldall er fra rundtom. Trolig kommer jeg til å tryne og snø bort i løpet av kvelden xP

Hva gjør du i dag da?

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. kjolen var superelsk. du er stunning! liker stilen ja..

    i dag slapper jeg av etter en hard fest i går ;)

  2. Den kjolen er så lekker, jeg har kjøpt samme :-) Liker tilbehøret og hele antrekket, takk for tips! Kanskje jeg skulle prøve noe lignende.

  3. ELSKER BLONDER! :D Passet deg kjempe godt!


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

