1 – 2- 3- 4- 5 !

20.12.09, kl. 02:52 | Publisert i Uncategorized | Legg igjen en kommentar

1. Tusen takk for fine kommentarer!

2. Jeg elsker kjolen min, men er glad jeg tok den av før jeg dro på byen, fordi jeg er redd for at den skal bli skitten til juleaften – sånn siden det er den jeg skal bruke.

3. Jeg liker ikke snø, og det ødelegger det jeg har tenkt å bruke på mandag – som er 20års dagen min.

4. Jeg er spent på hva jeg får i julegav av foreldrene til min kjære!

5. gleder meg til å spise, og sove!

Natta!

(hvis du lurer på hvor noe er fra, se forrige innlegg.)

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

