Tenåringstiden er snart over…

20.12.09, kl. 12:40 | Publisert i Bursdagsbarn, Helg | Legg igjen en kommentar

I dag er min siste dag som tenåring, og det er utrolig trist, i morgen har jeg bursdag, jeg fyller 20 år. Gleder meg ikke noe særlig, kunne godt stoppet i denne alderen, hadde passa meg fint. Akkurat nå har jeg tidenes mittlivskrise, jeg vil ikke bli gammel! :( Men dagen skal nytes, til det ytterste.

Mine planer for dagen:

  • Komme meg opp av senger, spise frokost og fikse meg litt.
  • Slappe av, komme meg ut av bakrus tilstanden etter går dagens kalkis fest.
  • Dra meg bortover til jobb. (15.30 – 20.30)
  • Hjem, slappe av litt.
  • Leiligheten trenger en kattevask før morgendagens festeligheter.
  • Sove…

Dette har jeg egentlig lyst til å gjøre:

  • Stå opp, spise og være slask.
  • Kle på meg varme klær.
  • Løpe ut i snøen for å ta bilder og leke!

Dere aner ikke hvor utrolig mye snø som har kommet! Jeg er egentlig innesnødd, så tror jeg må finne en måte å finne trappen på, den har på magiskt vis gjemt seg under all snøen..

Hva er dine planer for dagen?

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

