Bursdagsbarnet i dag er MEG!

21.12.09, kl. 01:00 | Publisert i Bursdagsbarn | 4 kommentarer

NÅ er jeg 20 år folkens. Nå kan jeg kjøpe hva jeg vil på polet, og komme inn på noen fler plasser på byen – hvor det sikkert er mer gamle folk, enn folk på min alder.. Det må være det eneste positive.

I kveld (mandag) blir det feiring, etter at jeg har fordøyd 20-års middagen min, som jeg må spise alene..Bursdagsmiddagstips noen? (enkelt, mettende og billig, men allikevel ikke helt vanlig middag?) Er egentlig litt skuffet over at så mange som har lovd at de skal komme ikke ser ut til å komme allikevel. Men ok!

Gratulere med dagen Sandra Jeanette.

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Gratulere Gratulere!

    Kjøp noe fjorland, det funker ;) hehe

  2. Gratulere med dagen :D

  3. gratulerer så mye med 20 års dagen du fikk et liten hilsen på min blogg

  4. Gratulerer med dagen!:)


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

