antrekk, bursdagsbilder og kino.

22.12.09, kl. 16:05 | Publisert i Bilder, Bursdagsbarn, FILM/SERIER, Gjøremål, Jul, KJÆRESTEN, Klær, oppskrifter/mat, OUTFITS, Party, Reiser, Sko, Venner | 6 kommentarer

Slik ser jeg ut på min første hele dag som 20-åring. Og det er de nye skoene mine. De er fantastiske – nå har jeg sko jeg kan gå med ute når det er snø. HURRA! (alle andre høye sko jeg eier har tilfeldigvis åpen tå..) :p

Jeg er egentlig ganske slappis i dag, så derfor ikke så fansy antrekk. Buksen er fra Cubus, toppen fra H&M og jakken er kjærestens, aner ikke hvor han fikk den fra, men internett ett sted I guess. Skoene går jeg egentlig ikke med i dag, de er bittelitt små, så de skal byttes til en større størrelse i dag! De er med på bildet mest fordi jeg lovde å vise dem til dere. Note to self: Magen trenger trening!

Eneste planer vi har i dag er å spise på Burger King og se Avatar på kino – jeg gleder meg til sise dag med kos med kjæresten før jeg reiser hjem. Gruer meg til å være vekke fra han i 6-7 dager. Det blir grusomt! Men jul er jul, og den skal feires i Nord sammen med familien, og han vil være med sin familie her hjemme, så da blir det slik.

Her er noen bilder fra bursdagsfeiringen min. Kos dere!

6 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Yes. Nå er jeg i gang med bloggen igjen =D
    Gratulere med vell overstått ;) Fikk du mye fint til bursdagen? ;)

  2. Gratulerer med overstått Sandra :)
    Foresten, elsket de skoene dine altså! Og det antrekket er vidunderlig!! Love it

  3. Grattis me overstått! Ikke så verst antrekk synes jeg! Tøfte og litt frekt med de skoa. Platå sko tar virkelig av for tida da, tror ikke jeg klarer å gå i noe sånt. Går rart nok fra før:P

  4. Vet du hvor de skoene er kjøpt? Ble plutselig litt skosyk her nå, hihi! :P

  5. Fikk du masse fint da?

    hehe, man kan se på bildet at du har glemt å ta av pris lappen under :)

  6. Og gratulerer så mye med 20-års dagen på etterskudd forresten! :)


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

