God Jul til alle sammen!

24.12.09, kl. 02:01 | Publisert i Familie, Jul | 4 kommentarer

Nå er jeg vel framme i Nord, har vært innom mamma, pynta juletre hos pappa og spist julekvelds. Det er kjempekoselig å være hjemme, og jeg kjenner at jeg gleder meg veldig til pinnekjøt, gaver og familiekos i morgen! Og til å se lillesøsteren min igjen, ikke minst.

Nå skal jeg sove, gleder meg til å snakke med kjæresten min på telefonen.

Har du noen faste juletradisjoner?

Håper alle får en fin dag i morgen! God jul!

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Herlig! Får håpe du får krølltangen du ønsker deg da! :) Og riktig god jul! Fra meg får du en ny følger på bloglovin i julegave :) Juleklemmer!

  2. God Jul Sandra :)

  3. Tusen takk, søta!

    Håper du får en veldig deilig dag, og at du får mye av det du ønsker deg! :D

    Vi har nok mest de vanlige juletradisjonene, vil jeg tro. Nå sitter jeg feks. og ser på Askepott. Koselig! (Selvom jeg ser med et halvt øye, riktignok;))

  4. FLott du kom vell hjem uten flykrasj eller noe :)
    Ha en fantastisk jul og en herlig dag i dag Sandra :)
    GO’ JUL :D


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

