Julesnakk + gaver.

24.12.09, kl. 23:46 | Publisert i Jul | 2 kommentarer

Årets juleaften er over, jeg er trøtt og sliten, og fornøyd med årets julegaver. Fikk mye av det jeg ønsket meg, g mye annet rart også. Fikk blandt anne: hårføner, krølltang, extern hardisk, håndklær, silke morgenkåpe (lurr på hvordan mammaen til kjæresten visste at jeg ønsket det!?) votter, skjerf, lue, headliner, gavekort på H&M, Glitter og Amfi, 12 dels sett bestil greie, glassfat, salatbolle, nattdrakter, smkker, ringer og øredobber. Jeg er veldig fornøyd.Men har enda venninnergaver jeg ikke har fått (fra Amanda, Maria, Line og Marta) Så gaven fra kjæresten min da, men denfår jeg ikke før i januar eller noe..

Hva fikk du i gave i år?

Nå gleder jeg meg til å spise kvelds – håper de andre blir sultne snart, legge meg under dyna, og snakke lenge i telefonen med min hærlige kjæreste – gleder meg til å høre hva han fikk. Det er nesten like spennende som å åpne mine egne gaver.

Lillesøster Isa var VILL under gaveåpningen, hun gikk amokk under juletreet, åpna alle gavene sine i en fei, og ville åpne alle andres gaver også, hun lå under juletreet på alle gavene å rota rundt. Så ville hun prøve ALLE klærne hun fikk. Vanligvis hater hun å kle på seg. Jenta er 2 år, og hun er helt fantastisk dyktig til å snakke, hun snakker fulle settninger, med alle ord, helt gramatisk rett. Hun er verdens søteste, verdens mest bortskjemte og vedens staeste, men hun er min prinsesse <3

Jeg ønsker alle leserne mine en riktig koselig jul videre.

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Så morro ! Fine gaver du fikk ^^
    Jeg fikk meg ny linse til kamera, og penger.
    Mens vi sammen fikk dyner, puter, støvsuger, og mye annet småting som er flott ! :D Mye nyttig ^^ Kjempe fornøyd ^^
    tror kjæresten likte julegaven fra meg også da, ny dataskjerm.. faen, skulle vel kanskje ikke gitt han det, han sitter innklistret til den nå -.- Men det må vell til når jeg kommer til å springe paparatsi eller noe her XD
    Hva ga du til Terje i år da ? :)

    God jul videre sandra ! :)

  2. du fikk krølltangen jo! grattis:) og så mye annet fint du fikk :) jula er heeeerlig!


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

