On my way home!

29.12.09, kl. 16:49 | Publisert i Familie, Jul, KJÆRESTEN, Nord-Norge, Party, Personlig, meg, Reiser | 1 kommentar

Etter en knallkjek bursdagfest med gode venner, familie, bekjente, god mat og fin musikk og ikke minst større mengder alkohyler er jeg nå klar for å om noen times tid sette meg på flyet mot Oslo, og videre hjem til Stavanger, og kjæresten min. Har hatt en fion juleferie, men ser fram til å komme hjem til kjæresten min nå. Jeg liker ikke  å være vekke fra han. Dere har en hel del bilder ventende på lur, må bare komme hjem for å pakke opp min eksterne harddisk å legge over bilder. Gled dere!

Hva har du gjort i juleferien?

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ah, høres så herlig ut å få dra hjem til den man er glad i. Selv vil jeg også hjem til den jeg er glad i. Envy you!
    Ha en fin tur hjem da, søta :)


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

