Poll resultater.

30.12.09, kl. 22:36 | Publisert i Blogg, Polls | 1 kommentar

Her kommer resultatet av den siste pollen jeg har hatt gående en stund her på bloggen min. Spørsmålet var:
Kjenner du meg?

44% (21 stemmer) av dere svarte nei
33% (16 stemmer) av dere svarte ja
17% (8 stemmer) av dere svarte litt

Hadde også et tilleggsspørsmål hvor dere som kjenner meg og kjenner meg litt kunne svare på hvor dere kjenner meg fra. Er dessverre veldig få av dere som har sagt ja og litt som har orket å svare på dette. Men dette er hvert fall svarene deres.

1 person svarer «Bergen. :p»
1 person svarer «hjemmefra <3»
1 person svarer «don’t want you to know»

hmm.

Jeg liker poller, er spennende å finne ut ting om leserne sine. Har du forslag til hva min neste poll kan handle om?

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hahaha -> 1 person svarer «don’t want you to know» :D Måtte jo bare le av den der ;)

    Neste poll kan handle om..Hvilken farge liker du best? Hahahaa, eh, kanskje litt teit..hmm Hva liker du best med bloggen min? Eeller, nei, kommer ikke på noe bra :P


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

