Utfordring!

30.12.09, kl. 23:27 | Publisert i Blogg, Internett, Linker | 6 kommentarer

Åh! Så jeg liker utfordringer, og denne var litt annerledes fra de andre som suser rundt om i blogg luften nå for tiden.

1. Åpne SMS-innboksen på mobiltelefonen din.
2. Hold inn “bla-knappen” mens du teller til fem.
3. Den første setningen i den meldinga du stoppet på, skriver du inn som svar på det første spørsmålet.Deretter holder du inn knappen på nytt mens du igjen teller til fem.
Den første setningen i denne meldinga skriver du inn på spørsmål nummer to. Sånn gjør du videre på alle andre spørsmålene.
4. Så utfordrer du 6 andre bloggere.

– Hva sier du til sjefen din når du kommer for seint på jobben?
Han var ikke på jobb pga det, så hun tok han med til legevakten nå bare for å sjekke.

– Hva forbinder du med ordet ‘husarbeid’?
Hei =D

– Hva sier du når du er på et offentlig toalett og du oppdager for seint at det er tomt for dopapir?
Du må ringe starx du våkne.

– Hva sier du hvis du er vitne til at en gammel dame sklir og brekker lårhalsen?
Ja, akkurat.

– Du tar kjæresten din på fersken med en annen. Hva sier du?
Ønsker om ei riktig god jul og et enda bedre nyttår til deg og dine! :)

– Hva er din beste sjekkereplikk?
Jepp, i 5 tida e æ der :)

– Hva svarer du hvis din kjære spør “Vil du gifte deg med meg?”
Har du kjøpt til Adrian?

– Hva har du å si til ditt forsvar?
Gratulere med dagen! :)

Utfordringen fikk jeg forresten av Nina som forsåvidt fikk seriøst mistenksomme gode svar i forhold til mine. Og videre vil jeg utfordre: Cecilie Marie, Hilde, Reidun Beate, Sofie Madeleine, Ronja Mari og Tea Kristina

6 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Oh snap, du utfordrer meg :o

  2. Så utrolig artig utfordring :D

  3. Det var kult!:D
    Jepp! 22 timer til en ny start begynner igjen.. Er meldt kaldt og fint så da blir det bra med rakketer!
    Godt nytt år:D

  4. SV: Det er jeg egentlig enig i. Mange av toppbloggerne er heelt oppi der, og svarer knapt leserne sine. :) Godt nyttår!

  5. Han gjorde ikke noe av det nei. Han lå ved siden av meg da jeg la det ut:) Ett korsett viser ikke like mye som vanlig undertøy sa han ;)

  6. hahaha, awesome.. Eg ska prøva å få jort d t imårå da! :-P


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

