Godt nytt år!

31.12.09, kl. 14:54 | Publisert i Blogg, Gjøremål, Party, Personlig, meg | 5 kommentarer

I kveld begynner det nye året, og jeg kjenner jeg er stressa. Nyttårsforsettene mine er enda ikke klare, og jeg skulle hatt en morsom sak her på bloggen hvor dere kunne stemme fram årets antrekk, men har rett å slett ikke kommet så langt – så det blir vel «fjorårets antrekk» eller noe, men det funker det også.

Vet ikke hvor mye mer blogging det blir på meg i dag, men jeg ønsker alle leserne mine en fin kveld, og et godt nytt år! Selv skal jeg og min kjære til to kompiser han han, spise og ha det skøyalt, så skal vi reise inn til Stavanger til klokken 12, slik at jeg får se Rakettene, dette er egentlig første året jeg er en annen plass enn hjemme i Nord sammen med familien.

Hva er dine planer for kvelden?

5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Godt nytt år Sandra, og håper du får et flott og minnerikt 2010!:D

  2. Godt nyttår Sandra :D
    Håper 2010 bringer deg mye bra :D

  3. Godt nyttår, kjære du!

    Jeg er heller ikke klar med forsettene… Skal lage en liste senere idag, tenkte jeg :D

  4. Min første nyttårsaften borte fra familien her og! Goodt nyttår :)

  5. Godt nyttår :):)


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

