Film oppsumering.

01.01.10, kl. 22:57 | Publisert i ANBEFALINGER, Celebs, FILM/SERIER | 2 kommentarer

Godt nyttår kjære lesere!

Den siste tiden har jeg sett en hel del filmer, og rett å slett ikke hatt kapasitet til å skrive om dem ennå, så tenkte jeg skulle ta en kort oppsummering nå. (Mens jeg spiser skive med mitt nye favoritt pålegg – Servelat, hvitost + tomat)

Avatar: Var på kino for å se denne 22.12.09, og jeg er fortsatt forelska i de blå skapningene. Filmen er rett å slett nydelig, og annerledes. Movie of the year 2009? Elsket hvert fall hver øyeblikk av filmen, og den er absolutt verdt turen på kino for å se. I 3D eller ei, det er jo opp til deg da. Selv så vi den i 2D.

Mean Girls: Denne gikk på tv en eller annen dag i romjulen, og jeg måtte bare sette meg ned for å se den. Tror det er en av mine favorittfilmer gjennom lange tider, og jeg har ikke engang telling over hvor mange ganger jeg har sett den – like morsom hver gang! Hvis du liker jentefilmer og enda ikke har sett denne så er det en du trygt kan satse på neste gan du er ute for å kjøpe/leie film!

Ringenes Herre, To Tårn: Denne er jo så og si legendarisk, er ikke så mye mer å si. Om du enda ikke har sett Ringenes Herre trilogien, ja da har du virkelig gått glipp av noe! Aragon, Legolas, Frodo, Sam og de andre er jo helter uten like.

The Imaginarium of Doctor Parnassus: denne filmen er enda helt ny i systemet mitt, siden jeg så og si nettopp kommet fra kinoen, og det var denne vi så denne gangen. Dette er en merkelig film, med underlig og mystisk historie. I starten kan den virke litt forvirrende, men ting kommer seg etter kort tid. Dette er den siste filmen Heath Ledger er med i. Johnny Depp har en liten rolle han også. Jeg likte hvert fall filmen, selv om den var en smule merkelig.

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. ahh, den siste til heath måå jeg se! og avatar!

    godt nyttår!

  2. Jeg har sett alle filmene bortsett fra Avatar (som jeg SKAL se om ikke så altfor lenge) og The Imaginarium of D. P. (den høres artig og spennende ut). Ellers så elsker jeg alle filmene du har tatt fram :D


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

