2009; året som gikk.

02.01.10, kl. 04:18 | Publisert i Skole/Jobb, Uncategorized | 4 kommentarer

Tenkte jeg skulle gjøre som veldig mange andre, og ta en liten oppsummering av mitt 2009. Hukommelsen min er ikke på topp, og jeg er ikke så flink til å ta bilder som jeg burde være siden jeg blogger.. Så hvis noen mener det er noe jeg burde nevne her, gjerne legg igjen en kommentar!

JANUAR:

Flytta til Stavanger, og ble samboer med kjæresten min. Etter ca 9 måneder sammen.

Fikk telefonen min stjålet på en fest.

Oppdaga at Signe (da bekjent fra Nord-Norge) også bor i Stavanger.

Var på jobbintervju og fikk jobben som helgevakt på et sykehjem.

FEBRUAR:

Flytta bloggen min fra blogspot til wordpress.

Oppdaga blogglovin

Begynte i den nye jobben. Og jeg er fortsatt ansatt den dag i dag :)

MARS:

APRIL:

1 år sammen med kjæresten; 22.04.2009

På 1 års dagen reiste vi med noen venner til Oslo, for å se Underoath.

Kjæresten ble 25 år, og vi hadde bursdagsfest for han.

Maria var på besøk.

MAI:

Slosskamp på husfest på Jørpeland. Skal i retten mot han om ca 15 dager….

JUNI:

Tror det var i juni jeg ble brunette.

Var i Bergen i nesten to uker, satt barnevakt for lille Hilmar. Møtte masse gamle venninner.  Feiret også St.hans sammen med tante, Trond og Hilmar.

Vi var på Skjærgårds 2009. Varm uke, masse musikk og bading. Møtte fine folk og kjæresten møtte ett av sine forbilder, Kevin Max.

JULI:

Jeg var en snartur i Nord-Norge. Hele 4 dager.. Av de 4 dagene var jeg 2 dager i Sverige sammen med mamma sin familie.

Jeg og kjæresten flyttet til «vår» nye leilighet :)

AUGUST:

Lillebror Tomas var på besøk.

Begynte på Jåttå vgs, i klasse 3påba.

Årets første og siste hagepiknikk, det var varmt og fint!

SEPTEMBER:

Klassens første og hittil eneste klassefest.


OKTOBER:

Reiste til Oslo sammen med Line (venninne fra Nord-Norge) for å se Green Day!! Beste konserten jeg har vært på.

Fikk ny favoritt alkoholinholdige drikke, «3are rusbrus».

Feiret min første Halloween, med kostymer og fest hos Katrine.

NOVEMBER:

Reiste til Oslo sammen med kjæresten og Leif (god venninne) for å se The Devil Wears Prada. Vi hadde det superkjekt, mange timer på cafè med kortspill, fikk møtte noen fra bandet også. Kjæresten klarte å «brekke» håmda, og vi tilbrakte noen timer på legevakta…

Reiste til Jevnaker sammen med bandet til kjæresten (FallofMedusa) som spilte på Jevnaker Rock Festival. Liten, kald plass, mye fyll.

DESEMBER:

Jeg ble 20 år. (21.12)

Reiste hjem til Nord på juleferie fra 23. – 29.12.

Hadde felles Mamma og Sandra bursdagssammenkomst 28.12. Familie, venner, musikk, mat. Veldig koselig! (hadde bursdagsfering i Stavanger den 21.)

Alltid en travel måned, med bursdager (lillebror x2, mamma, meg), jul og nyttår.

Dette har absolutt vært ett godt år for meg, bortsett fra det faktum at jeg har lagt så sykt på meg.
Har du opplevd noe spesielt spennende i året som gikk?

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Slosskamp, skal i retten? Oh, kjære vene, håper virkelig at det ikke er en skikkelig alvorlig ting.. Lykke til!

    Jeg må si du er ikke den eneste som har lagt på seg dette året :P Men det er vel normalt, sant? :P

    Vet du, jeg har faktisk ikke opplevd noe spesielt spennende i 2009, men i å 1020 skal det skje MYE :D

  2. Jeg har også lagt på meg :/
    HARDTRENING I 2010 JA ! :D

  3. Til desember; Det å legge på seg er ofte et resultat av det fenomen at man trives! Det betyr at du har det bra sammen med Terjee :D
    (kommer foresten kanskje flyttende til stavanger til sommeren ;))

  4. Retten? Noe skikkelig alvorlig eller? Hva skjedde?


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

