Fult batteri & nyttårsforsetter

04.01.10, kl. 00:01 | Publisert i Økonomi, Gjøremål, Kropp, Helse, Sykdom, oppskrifter/mat, Personlig, meg, Skole/Jobb | 1 kommentar

Tro det eller ei, men nå i kveld føler jeg meg motivert og fult opplada til å klare 2 måneder på skolen (teller allerede ned til vinterferien!!!) uten ferie, og fravær. Jeg krysser fingrene for at jeg skal klare det!

Jeg føler meg klar for et nytt år. Og dette er nyttårsforsettene mine: (bedre sent enn aldri?)

Skole/Jobb/Karriere:

  • Komme meg på skolen hver dag, og spare antall lovlige sykedager til dager jeg faktisk ER syk.
  • Få gode nok karakterer til at jeg kommer inn på sykepleien på universitetet i Stavanger til høsten!
  • Jobbe ekstravakter på jobben, men ikke så ofte at det går utover skolearbeidet.

Kropp/Helse/Kosthold:

  • Kun snop, chips og brus i helgene (fredag,lørdag,søndag)
  • Komme meg på treningssenteret jeg faktisk betaler 425,- for hver måned 2-3 ganger i uka.
  • Hvis jeg ikke kommer meg dit minst to ganger blir det ingen helgesnop.
  • Burger King er forbeholdt helger!
  • Spise mer grønnsaker og poteter til middag.  + salat og frukt.
  • Gjøre litt styrkeøvelser hjemme når tid.
  • Betale meg selv 15 kr hver gang jeg tar meg tid til minimum 30 min hjemmetrening.

Penger/Økonomi:

  • Få en oversikt over hva jeg faktisk bruker pengene mine på.
  • Bli flinkere til å kjøpe inn mat på salg.
  • Åpne en «sparekonto».
  • 100-200kr skal i starten av hver måned inn på denne kontoen, alt etter hvor mye regninger som venter.
  • Handle for en uke av gangen når jeg først handler.

Jeg satser på at dette året blir et fantastisk år!
Har du noen nyttårsforsetter?

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Flotte :D
    jeg skal slutte å spise potetgull i hverdagene. ( spiser ellers ikke noe godteri)
    Jeg skal gå tur flere ganger i uka. Iallefall 3
    Cola skal nedtrappes på (igjen)
    Jeg skal spare penger. Mye penger. (jeg brukte opp alle jeg hadde på nytt kamera )

    Ellers så skal jeg fortsette å ta bilder og utvikle meg.. Håper iallefall det :P


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

