Sherlock Holmes er en artigkar.

04.01.10, kl. 14:59 | Publisert i ANBEFALINGER, Celebs, FILM/SERIER | 8 kommentarer

I går var jeg og kjæresten min på kino (igjen ja! <3) for å se Sherlock Holmes. Dette var ikke en film av mitt valg, men jeg angrer allikevel ikke på at jeg så den. Selv om den var litt lang (ikke langtrukken) var den liksom ikke kjedelig heller, heller ikke så skummel som thraileren fikk den til å se ut. Mr. Holmen er en smart mann, med humoren på rette plassen. Og vet dere hva, hun jenta som spiller exkona hans eller noe, det er faktisk Rachel McAdams, som spiller hovedbitcha i Mean Girls, hvem hadde vel trodd det?! Vet ikke hvordan film jeg liker hun best i da.. :) Men hvis mystiske filmer, og detektiv opplegg er noe du liker, så er ikke denne filmen noe du burde la gå forbi :)

Terningkast er ikke noe jeg er fan av, men: over middels.

8 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Sv: Det er DENNE filmen jeg vil se!! I går skulle jeg bestille billetter, men det var allerede utsolgt da, så det gikk heller dårlig.. Men jeg får være tidlig ute neste gang :)

  2. vi kommer nok til å kalle ungen på fornavnet, enten lucas eller linnea :)

  3. Vi lurte på å se denne vi også, men kom aldri så langt. Blir nok til at vi laster den ned etterhvert sikkert :P

  4. SV: Nå er det kommet ut ett bilde av hva jeg har gjort Sandra ;p

    Den filmen skulle jeg og se, men har ikke fått gjort det til nå så blir sikkert å ende med at jeg laster den ned senere..

  5. har lyst til å se den!! :)

  6. Bra den var over middles da :D Har såå lyst til å se den!!

  7. Jeg likte den kjempe godt :D

  8. Hørt veldig mye bra om den fra venninnene mine om den, de ville visst dra meg med for å se den igjen :P
    Så jeg får vel se den jeg også!


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

