2 pakker til meg, hurra!

05.01.10, kl. 16:22 | Publisert i ANBEFALINGER, Bilder, Klær, Musikk, Nytt, OUTFITS, Venner | 12 kommentarer

1. Dagens outfit: Skjorte = kjærestens, Topp = GinaTricot, Stømpebukser x 3 = H&M, Leggingser = Cubus, Sko = Converse, Veske = H&M.
Synes jeg er snill som gikk ut å holdt på å fryse av meg rumpa for å ta bilde til dere! Veska er forresten ny, fikk den i bursdagsgave av Amanda, og jeg elsker den!

2. Fikk melding om at kosedressen min var ankommen den «lokale» ICA’en og var klar til henting, så det måtte jeg selvfølgelig gjøre! Den er LYSEROSA, og veldig stor. Og behagelig! Kosedress er koselig, tror ikke jeg blir å ha på noe annet når jeg er hjemme mer! Jeg er allerede forelska.

3. Pakken med julegavene mine som jeg sendte til meg selv (ble bøsta av dama på posten!) er også henta, men den ligger fortsatt i bilen til Nina, hun skal kjøre den hit når hun er ferdig på jobb, heldigvis. For den var ikke akkurat lett.. Nina er en knupp!

4. Denne sangen er så fin, og jeg har glemt den helt ut… Evanescence ♥ Musikkvideoen er rå, og har nydelige ulver med. Se se se se. Liker du Evanescence?

12 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Den kosedressen så sykt digg ut! Så heldig du er! :D

    Hadde faktisk helt glemt Evanescence, husker jeg likte de veldig godt før :p

  2. HAHA! Kul kosedress. Er det sånn HEL-dress! Vet ikke om jeg ville tatt på meg den og stukket til byen, men den ser veldig god ut!

    Sv: Jeg var allergisk mot katter når jeg fikk min! Jeg er egentlig allergisk mot alle pelsdyr, men allergien mot henne vokste jeg av meg etter 14dager! F-L-A-K-S! Men jeg tåler ikke alle andres pelsdyr.. Rart det der…
    Skaff deg skilpadde de er kule dyr! Jeg tenkte å sende inn søknad til mattilsynet, det er jo ikke lovlig enda!

  3. ååå, jeg angrer sånn på at jeg ikke kjøpte en sånn dress når jeg bestilte russeutstyret. Har så lyst på!!

  4. SV: I know :) Men har ikke penger til det .. men skal bestille en senere i år :)

  5. Den var søt :D
    Sv; Ja. De øynene er sånn utrolig søte :D ^^

  6. De finnes jo ulovlig overalt i Norge, men det er ikke å anbefale.. Men siden du er allergisk kan du jo få deg en legeattest, søke om tillatelse hos mattilsynet og så er det bare legge inn en bestilling på et nytt kjeledyr – lovlig! :)

  7. Sv: Takk :D

    Kjempefint outfit :)

  8. Wow ! Den kosedressen så utrolig pen ut ;) Du så skikkelig søt ut i den ;)

  9. Er da verdt å prøve å søke! Det skal jeg! :o)

    Den så helt klart veldig behagelig ut!

  10. Måtte le litt av bildet av deg i onepiecen :D Den ser nå comfy og kosete ut!

  11. Vi skal dele kosedressene våre, enten du vill eller ei :D For den rosa var søt (: hehe.
    Ikke noe problem å kjøre pakken din hjem, kunne kjørt den ruta med øynene igjen :D

  12. Er det kosedress fra university?
    Isåfall hvilken str har du? Og hvor lang tid tok det? Måtte du betale noe for å hente den? Skal bestille meg sånn, men usikker på str :)

    Hadde vært SUPERT om du kunne ha svart på disse spm enten her eller på bloggen min, da gjør du meg en kjempe tjeneste! :D


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

