Dette ser ut som 2.verdenskrig?

05.01.10, kl. 10:25 | Publisert i Bilder, Party, Personlig, meg, Skole/Jobb, Spill, Venner | 3 kommentarer

Historie kjeder meg, det gjør 2.verdenskrig som tema også, selv om det er mye spennende jeg ser ut til å bare ikke ha fått med meg på ungdomsskolen, jeg var ikke så smart da, tydeligvis.  Men nå er det altså prosjekt på gang – bedre enn oppgaver hvert fall! Fant også t at jeg skal ha naturfagprøve i dag, noe jeg ikke er klar for i det hele tatt – men det får bare være.

Bildet er fra min og mamma sin bursdagsfeiring 28.12.09 – dette er når jeg og noen av mine beste hadde drikkelek – husker faktisk ikke hvordan den var, men fine minner! :)

Hva er ditt beste minne fra juleferien som nettopp tok en brå slutt?

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Lykke til på prøven! Er så glad jeg er ferdig med naturfag, fordi det har jeg aldri forstått meg på xD Skulle ha to prøver selv i dag, men ble syk så måtte være hjemme. ;o

    SV: Takk for det! :D Ja, tørrshampoo er jo bedre, men dette er jo selvsagt for de som ikke har det :) Vet ikke om det funker på alle da, men funket på meg :D

  2. Lykke til på prøven! Og takk for bursdagsgratulasjon :) :)

  3. Lykke til på prøven!
    Min juleferie startet 2januar den. Jeg har jobbet meg gjennom hele julen, så nå nyter jeg late dager mens alle andre er på skole og jobb! :)


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

