A Tribute to my emo days.

07.01.10, kl. 19:53 | Publisert i Bilder, OUTFITS | 8 kommentarer

Dagens outfit: Ullundertøy genser arvet fra bestefar. Bukse – H&M. Emogenser – ShopGirl. Bamsesmykke – Cubus. Armbånd + ringer – H&M. Hvit armbånd – Kirkens nødhjelp.

Som noen av dere kanskje har fått med dere hadde jeg en fantastisk langvarende emo periode for noen år tilbake. Og i dag dro jeg fram denne gamle genseren fra skapet. Fant ut at den ikke var så verst kombinert på en normal måte :) Den er funky, and I like it – again.  La meg vise dere ett bilde fra gamledager.

(Blir vist ingen bilde på dere, siden jeg nettopp har flytta alle bildene mine over på den externe harddisken min, som nå ikke funker lengre. KRISE!! Faen i helvette!)


8 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Stilig!! :) min eksterne harddisk har og tatt kvelden ;/

    sv: den kommer nok ikke tilbake med noe innpå, men har sikkerhetskopi av den så det gjør ikke noe :)

  2. Den var jo kul :D Det er så mye man kan kombinere som man ikke tenker over altså :)

  3. jeg hadde OGSÅ emoperiode! med svart og blått hår, syke nagler og trist&hard musikk. HAHA. likte genseren din!

  4. Sv. Kyllingkjøttdeig er billig jo :) Koster mellom 25 og 30 kr. Spørs hvor du kjøper ;D

  5. digger genseren! liker sånne ører oppå toppen!

    sv: godt at jeg klarte å engasjere deg til å lese et «så» langt innlegg da. hahah! enig med deg, bilder er viktig!!

  6. For en søt genser :D

  7. SV; Jeg så ferdig sesongen på nettet før tv3 ble ferdig, så fant ut jeg og :( Men men :) Hun er litt penere på bilder enn virkeligheten ja, men veldig søt eller og :D heehe

  8. Oi jeg visste ikke at du har hatt en emoperiode. Hva var det som fikk deg til å bli det? Genseren var veldig fin den. :)


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

