OMG I made my first video – video!

08.01.10, kl. 21:30 | Publisert i Nytt, videoer | 5 kommentarer

Som noen av dere kanskje fikk med dere så har jeg laga en video, men hadde problemer med å få den lagt ut. Fikk fin hjelp av lille Sofie Madeleine, men det funka ikke på min pc allikevel. Men videoen som jeg la opp på youtube har fiksa seg selv mens jeg var på jobb, så den funker :D Here you go.

Hva synes dere om de nye innkjøpene mine? :D (og nei, skal ikke bruke det skjørtet med bestefars ulltrøye!)

5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. baah. jeg trenger å være din youtube venn for å se den.. Du har den nok som privat :/

  2. Det går ikke ann å se den! «This is a private video. If you have been sent this video, please make sure you accept the sender’s friend request.

  3. Haha xD Ikke så mye salg der nei xD Bommer ^^
    Flott at du lagde video iallefall ! Morro :D

  4. Synes skjørtet var veldig, veldig fint! :)

  5. Jeg liker genseren. Jeg elsker striper <3


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

