Teit + sommer kom!

09.01.10, kl. 23:58 | Publisert i Bilder, Helg, KJÆRESTEN, Klær, Venner | 2 kommentarer

Jeg er trøtt og sliten, og lillebroren til kjæresten skal sove her i natt. Må ærlig talt si at det ikke er noe jeg er fan av, med tanke på at de ikke akkurat er av den stille typen sammen, og det passer seg dårlig med bråk halve natten når jeg skal opp klokken 7 for å gå på jobb (det er tidligere enn jeg står opp når jeg skal på skolen!)

Dette bildet bare fordi at jeg savner sommeren, og det å kunne gå lettkledd ute. Det er så mye mye enklere. Sommer – kom fort! (Alt for lav hæl på de skoene!)

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Du er søt ! :)
    Jeg vil også ha sommer ^^
    Du får si til Terje at de MÅ være stille ellers så kommer han til å få hevn.. også finner du en hevngjerrig ting å si ;)

  2. ooh mama. du var hhhott på bildet! :D


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

