Whitney Houston konsert, kanskje?

09.01.10, kl. 14:59 | Publisert i Celebs, Konsert, Musikk | 1 kommentar

Jeg fikk en koselig telefon fra min tante mens jeg var på jobb. Hun vil ha meg med å se Whitney Houston når hun skal spille her i Stavanger i juli. Og jeg sier ikke neitakk til å dra gratis på konsert med en såpass stor dame som Houston! Men vi får se hva tiden viser, antageligvis vil hun finne ut av det i dag.

Dette er den fineste sangen jeg har hørt av henne til nå da. Og den mest kjente.

Og denne er så fiiin! :D

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hun har mye kjempe fin musikk!


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

