#1 Skrivebua: Det som engang var.

10.01.10, kl. 01:34 | Publisert i Mine Dikt | 1 kommentar

Jeg ligger egentlig bare her å venter på at paraceten skal begynne å virke, slik at jeg kan klare å sovne. Og i mellomtiden kom jeg plutselig på en side – Skrivebua, som jeg var veldig aktiv på i 2006-2007. (Er hvert fall det siden sier) Fant noen søte og ganske tragiske dikt som jeg har skrevet, og tenkte jeg kunne dele dem med dere framover. Høres det fint ut?

Her er hvert fall det første dere får lese:

Det som engang var.
Det ligger enda i underbevisstheten.
Selv om du har det bra.
Selv om du er lykkelig nå.
Tomheten,
Stillheten,
Ensomheten.
Det er der, enda.
Du bare merker det ikke.

Like godt som før….

Hva synes du? Fant ut at jeg egentlig var sinnsykt flink til å sette ord på ting i skriftlig form før, det er jeg ikke lengre.

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Likte det diktet der. Få ord, men masse mening. Du er kjempeflink Sandra!


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

