Årets antrekk – 2009.

11.01.10, kl. 12:42 | Publisert i OUTFITS | 15 kommentarer

Cecilie Maria er en av mine favorittbloggere for tiden. Og etter å ha hentet en inspirasjon fra henne, skal jeg også ha Årets antrekk avstemning her på bloggen min.

Det foregår på følgende måte: Poster bilder av mine favoritt antrekk for året 2009. (antrekkene er fra mellom juli – desember, pga alle andre bildene ligger på den externe harddisken som har kræsja.) Og dere legger igjen en kommentar med stemme for hvilke 3 dere likte best. Stemmene blir telt opp, og de 3 antrekkene med flest stemmer går videre til neste runder hvor dere nok en gang stemmer på deres favoritt.

Her er antrekkene ↓

Håper så mange som mulig stemmer, så blir det liksom litt mer gøy å telle stemmene etterpå!

15 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Stemmer på nr….9! :)

  2. 2, 4 & 9

  3. 2, 8 & 9.

  4. 1, 6 og 9

  5. 11, 4 og 2! :)

  6. SV: Ja det er litt for nybegynnere, men må jo være en plass jeg får til føler jeg :p Og siden bloggbyen tar bare CSS som jeg ikke skjønner meg på så aner jeg ikke. Noen ideer til hvor jeg kan flytte til?

  7. 4 :) :)

  8. Nummer 9, nyydelig kjole!

  9. 1, 4, 5.

  10. 2, 6 og 11 :)

  11. Nummer 2,8,12 !! ;)

    Tuuusen takk for stemmen igår:))

  12. Nr. 11! :)

  13. 9, 3, 14 :)

  14. blæææ:P ikke 14, men 8 mente jeg :)

  15. 5, 7 og 10!! Jeg leter meg ihjel etter hullete jeans men finner ikke…har du trasha den selv, eller hvor har du kjøpt?


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

