Bilderedigering.

13.01.10, kl. 23:57 | Publisert i Bilder, Gjøremål, HVERDAG, Leilighet, Personlig, meg, Venner | 4 kommentarer

Dette må være den beste bilderedigeringen jeg noen gang har gjort, eller noe! Er veldig fornøyd hvert fall.

Uansett, dagen har vært lang, kort oppsummering:

  • Skole
  • Byen – Kilden – Big Bite – Hjem
  • Avslapping med tv med kjæresten – kjæreste på jobb.
  • Støvsugd + vaska hele leiligheten *puh*
  • Tatt oppvasken
  • Satt på klær på vask + bretta klær
  • Rydda ut en rotekrok (fant en diger edderkopp – IIIIK!)
  • Lese til prøve i sosiologi – sovna!
  • Våkne ca 3 timer senere (skulle jo bare sove 20 min!) – lese videre.
  • Nørdings
  • Snart køya! :)

Gruer meg til i morgen. Først skal jeg på skolen i en time, hente svarbrev fra Lånekassen, hjem, så skal vi i rettsaken. (Hvorfor kan du lese HER). Senere på kvelden kommer Maria Søta. Men det gleder jeg meg bare til! Hun skal være her hele helgen, det blir koselig, er lenge siden jeg så henne sist!

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Kult bilde :)
    sv: ja jeg gikk litt amokk. Tok igjen litt for mine fraværende kommentarer ;)

  2. Stilig bilde altså!

  3. oy, det var jo dødskult! så flink du er søta! :D

  4. Stilig bilde, ja :) I like it!

    Jeg håper rettsaken idag gikk greit… :)


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

