Jeg har sett på film igejn.

13.01.10, kl. 00:09 | Publisert i ANBEFALINGER, Celebs, FILM/SERIER | 5 kommentarer

Menn som stirrer på geiter: dette må være årets merkeligste film. Men humoristisk var den. Vet ikke om den er verdt å se på kino, men å se den på dvd eller noe er absolutt ikke galt. Men dette er ikke en film du går glipp av noe stort ved å ikke se.  Egentlig litt skuffende siden en av mine favoritt skuespillere, Ewan McGregor spiller hovedrollen i den. Han spiller vanligvis bare i fantastiske filmer!

The Tournament: Dette er en bra film, kanskje ikke verdens beste, men den er verdt å se. Den er kommet ut på dvd, så den burde være ganske lett å få tak i. Handler om et skult leiemorder turnering sak, hvor bare en kan vinne osv. Husker dere Bone (Ian Somerhalder), kjekkasen fra LOST som døde i sensong 1(?)? Han spiller i denne filmen, og ser egentlig like fantastisk ut som når han var med i Lost.

5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Jeg har sitt «The Tournament», jeg synes den var ganske bra :)

  2. Tror nok ingen av de filmene der er helt i min gate! :) Er mer fan av koslige filmer, jeg :) *ler* Hvis ikke får jeg bare ekle bilder i hodet!

  3. Menn som stirrer på geiter var elendig synes jeg! Klarte å prestere å sovne under den! Elendig altså!

  4. The tournament er awsome! ^^ Liker den meget godt! :D
    Har lyst å se «menn som stirrer på gjeiter» ca bare pga Ewan McGregor, som er totalt fantastisk skuespiller <3 Men, blir nok på dvd ellerno :P Og, ja han pleier jo bare å være i fabelaktige filmer, også plutselig denne o.O æææh.

  5. Jeg har lyst å se den første..fordi den ser helt rar ut xD


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

