Nytt år – tid for nytt hår?!

13.01.10, kl. 13:43 | Publisert i Hår, Internett, Linker | 8 kommentarer

Jeg er så utrolig lei av håret mitt. Og har funnet en kjempevakker jente; Linnèa som har drømmehåret. (Fantastisk stil har hun også) Jeg tror jeg blir avstandsforelska!

Slik hår skal jeg skaffe meg, men tror jeg skal ha det brunt under, slik jeg har håret nå. Så skal jeg skaffe meg extentions, (helvette, klarer aldri å skrive det ordet rett!) Clips. Det blir bra, meb blir mye jobb med bleiking av håret da… Forhåpenligvis blir det verdt det! :)

8 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. nice! Ei i klassen min har slik frisyre :p

  2. Så smart med clip on :D

  3. Eg stemmer for den frisyren :) Skal fikse litt på håret sjøl på mandag, farge det rødt (dette må fortelles til alle, fordi det e så gøy!) ;D

  4. omg, håret hennes var jo helt sykt nydelig da! :o

  5. Ååååh det er så mange fine frisyrer!! Jeg liker veldig den der «emo-stilen» som jenter har…altså stooort hår oppe og tynt nede..langt. Mitt hår er så tyyyyyynt at det er tragisk. Derfor må jeg flette inn dreads haha. Volum please?

  6. Åja, jeg har også lyst på et stilig hår :D

  7. utrolig fint hår!

  8. Jeg slulle ønske jeg hadde hatt et sånnt hår mitt er så stykkt det er så rett og brund jeg vil ha som henne du har en kul side her lykke til♥


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

