I like me.

17.01.10, kl. 22:36 | Publisert i Personlig, meg | 4 kommentarer

Jeg kjenner at jeg egentlig kunne sovnet nå, men var innom Ronja Mari sin blogg for en stund siden. Hun hadde et innlegg hvor hun skrev at vi alle burde like utseende vårt, slik det er + en kort liste med ting hun er fornøyd med ved seg selv, hun oppfordret oss andre til å gjøre det samme, så det har jeg tenk å gjøre, før jeg kaster meg ut i det ville drømmeland.

♥ Øynene mine er kule, de har nydelig farge, og spesielt mønster.
♥ Beina mine er lange og tynne. I love’em!
♥ Neglene mine vokser fort, og de er sterke (derfor nesten alltid veldig lange)
♥ Det ene øret mitt er et «alveøre», det er helt unikt!
♥ Jeg kler de aller fleste hårfarger og frisyrer – det liker jeg absolutt!
♥ Og tro det eller ei, men jeg er faktisk fornøyd med å ha små pupper!
♥ Bleik hud.

Jeg oppfordrer dere andre til å gjøre det samme, og sende meg en link til innlegget hvor dere har gjort det!

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Det var et fantastisk bra bilde!!

  2. Så flott at du gjorde det! Likte listen din så absolutt :D Og di bena dine misunner jeg til de grader, vil og ha lange og tynner ben!

  3. For meg er det myye lettere å lage en liste over hva jeg er missfornøyd med :D

  4. Genialt!
    I’m stealing.


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

