Mandagskveldene mine består av:

18.01.10, kl. 22:47 | Publisert i ANBEFALINGER, FILM/SERIER | 6 kommentarer

Kl 21.30 (TV-Norge): Cougar Town

(FUNFUNFUN!)

Kl 22.00 (TV-Norge): Gary Unmarried

(Dette er den mest geniale serien på lenge! HUMOR!)

Kl 22.30 (TV-Norge) Spesialstyrken (Flashpoint)

(For oss som liker CSI-lignende greier.)

Om du ikke har sett disse seriene før er det på tide nå!
( Cougar Town er på ep 4, og Gary unmarried er på ep 2. )

Som dere hører har jeg mer enn nok å sette fingrene på på mandagskvelder.
Dette er første gang på lenge jeg faktisk følger med på ting på TV i stedet for å laste ned, og det er faktisk veldig koselig. Særlig siden både jeg og kjæresten liker alle seriene.

Føler du med på noe på TV?

6 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. sv:

    ja det bildet er skikkelig spesielt! Hun sa det var sjelden de fikk ett så tydelig bilde når jeg ikke var lenger på vei! :)

  2. Pokker! Jeg har villet se Cougar Town begge gangene, men noe har kommet i veien. Bah…

  3. Følger med på Gossip Girl og Heroes, men eg ser aldri på tv. Ser det heller på pc-en eller dvd sjøl om det går på tv i samme øyeblikk :p

  4. aah. Den i midten kanskje jeg skal se :P
    Jeg er ferdig med hvor nå enn de er kommet i usa ang Cougar Town ;) I dag er det Gossip Girl trooor jeg :D

  5. Cougar Town <3
    Følger ikke så mye med på tv, ser det meste av serier på nett såå :)

  6. […] Mandager er en herlig dag, kveld. Det er så utrolig masse spennende som går på TV. (Mandager har nesten erstattet tirsdager med csi, noe som nesten er umulig!) I dag hadde Unge Mødre 5 premiere på FEM kl 21.00 (litt kjekt å følge med siden jeg leser/leste bloggen til hun ene som er med nå, og som var med i sesong 3(?) og nei, det hjelper ikke mot babysyken!), deretter bare strømmer god sakene på, med Couger Town, Gary Unmerried (Lykkelig Skilt) og Spesialstyrken. (Les anmeldelser av de tre siste HER) […]


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

