Glee

20.01.10, kl. 22:09 | Publisert i ANBEFALINGER, FILM/SERIER | 1 kommentar

Ah, jeg har omsider begynt å se serien Glee, den er utrolig koselig, akkurat som en musikal bare i serieform – omg I love musikaler! (^_^) i tillegg er det High School det hele foregår på – og jeg elsker high schol filmer, så det er perfekt for meg med andre ord :) Gjorde en teit feil å begynte med å se ep 10 ved et uhell, men har sett den første episoden nå også, tenkte jeg skulle se en til før jeg hopper under dyna, eller kanskje to – får se!

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hahha, meg på elixia? neeeppe. Må nok ha vært noe som lignet x)


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

