Sex med samme kjønn..?!

20.01.10, kl. 19:25 | Publisert i Samfunnet | 2 kommentarer

Leste DENNE artikkelen som dukket opp på nettby – og når jeg først går inn for å lese på en sak er det noe som jeg interesserer meg for, i større eller mindre grad. Og når jeg kommenterer om det på bloggen, så tror jeg at jeg har en mening om det – og jeg har ikke meninger om så veldig mye, egentlig. Liker å holde meg nøytral.

Barn helt ned i 12-13-14 års alderen prøver ut sex med samme kjønn, fordi det er en trend. Særlig for jenter, jenter prøver ofte ut sex med jenter, grunnen til dette tror jeg er at det hele er medieskapt, og jentesex er vel noe de fleste menn tenner . Hvis du finner opp en RANDOM pronoside finner du garantert like mye girlongirl action, eller trekanter med 2 jenter som du finner sex mellom mann og kvinne. Har dere noen gang tenkt over dette?  Noen som har prøvd sex med samme kjønn? Hva synes dere om tema?

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hmm, vet ikke helt hva jeg skal synes om det egentlig. Men det at barn i så ung alder bare prøver det for de det er en trend, er bare komisk spør du meg rett og slett.
    Skal være ærlig og si at ja jeg har prøvd det, dette fordi jeg ville utforske. Viste ikke hva min legnig var og trodde jg var forelsket i en jente og ting gikk sin vei. Men neeeida, over det nå. Men jeg var da ikke 14 eller noe slikt. Var da 16 liksom så..

  2. Har ikke prøvd det, nei, selv om det kanskje, mmmh, har vært innom tankene innimellom.

    Men at kids prøver det – vet ikke jeg, det er neppe verre enn at de har sex med motsatt kjønn. Mediene lager allslags hyper nå, og at 12årige jenter har sex med hverandre er vel egentlig ikke mye verre enn at 8åringer går rundt som oppdolla supermodeller fordi de er blitt fostra opp på at utseende er (mer eller mindre) alt så lenge de kan huske. Samfunnet vårt er ganske enkelt skrudd.


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

