Alkissiden slår til IGJEN!

21.01.10, kl. 23:28 | Publisert i Bilder, OUTFITS, Party | 3 kommentarer

Huff, jeg føler meg som en alkis om dagene, jeg drikker alt for mye, og jeg er klar over det. Mye av pengene mine går til alkohol, mer til det enn klær og sko faktisk =o, men jeg liker det. Er man ung må man nyte livet, eller hva nå enn det er de sier. Uansett så har jeg fri fra skolen i morgen, dvs HELG!

Dette skal jeg ha på meg når jeg skal ut, om ca 30 min eller noe… OMG!

Bukse fra Bik Bok – Topp fra GinaTricot – Belte fra H&M – Skoene (som jeg enda ikke har på er fra) Eurosko, tror jeg – Armbånd fra H&M – Hår = tuppert – Negler = røde – Sminke = daaark!

hihi!

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Det ser jo kjempe flott ut :D

  2. sv: hehe ja jeg vet hun ser eldre ut. Hjelper med egen stylist (opptil fler faktisk) og et eget følge på sikkert 10-15 personer pluss bodyguarder uansett hvor hun går. Assistenter, sminkører, stylister osv. Hehe. Hun var veldig hyggelig:) Se et veldig bra intervju med henne på Skavlan i kveld

  3. Pass på leveren din, nå! ;)


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

