Årets Antrekk 2009 – 2.runde!

21.01.10, kl. 00:22 | Publisert i Bilder, OUTFITS | 10 kommentarer

Sykt irriterende å finne masse kommentarer fra dere søte små på søppelpost – skjer med wordpress da? Og jeg som trodde dere bare ikke gadd kommentere. Merkelige greier!

Uansett, går ut fra at dere husker at jeg hadde sånn «Årets antrekk» innlegg for en stund tilbake siden? Tenkte jeg skulle bla opp de tre som fikk flest stemmer, så kan dere stemme på en vinner! Here you go:

Antrekkene dere NÅ kan stemme på er følgende:

(November; Klar for The Devil Wears Prada konsert)

(Juni/Juli; Føst jobb så rett på fest)

(Desember; Klar for finpynta kalkunfest)

10 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. 9 :)

  2. 2! ;)

  3. 4!

  4. jeg likte 9 best =)

  5. Vanskelig, men tror min stemme på nr 9 :)
    Har forresten spørsmålsrunde på bloggen min akkurat nå.

  6. 9 :) Det var mye mer personlighet i det enn i noen av de andre syns jeg, samtidig som det var kjempesøtt :)

  7. Kjempefine alle sammen da. Men nummer to passet meg best :P

  8. Nummer ni!

    Du har forresten mottatt en kreativ-award på bloggen min :-)

  9. Sv: Men du vet jo hvor mørkt det er her oppe, og hvor lenge det varer. Det er nesten uutholdelig.

  10. Takk for kommentar! :) Jeg er enig, det er helt sykt irriterende med sånne lyder!!!


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

