Kreativ Award

21.01.10, kl. 21:13 | Publisert i Blogg, Internett, Linker, Personlig, meg | 5 kommentarer

Selv om blogg-motivasjonen er på bunn om dagene har jeg mottatt en kreativ award fra skjønne Marita Kristin. Jeg er utrolig heldig! Kreativ Awarden går ut på at jeg skal skrive 7 ting om meg selv, og deretter utfordre 7 bloggere som jeg liker og som fortjener oppmerksomhet til å gjøre det samme.

De søte små som jeg sende kreativ awarden videre til er: (Prøver å ta bloggere jeg vet ikke har postet kreativ award på bloggen sin allerede!)

Ronja Mari

Tea Kristina

Cecilie Maria

Lovish

Nina

Rita

Christine (Christine’s verden)


5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Takk :) velger å ikke sende den tilbake siden du allerede nå har skrevet smørja ;)
    Sendte den videre til andre som har fått den tidligere, fordi de bloggene som ikke har fått de på min bloglovinliste er blogger jeg nesten nettop er startet å følge :) Må lære meg å kjenne bloggen først :D

  2. Ooo, nice. Skal få til noe fancy shit!:D

  3. Skal nok ikke på noen rockefeller jeg nei, mer en kosetur! :-)
    Skal nok ta meg tid til å gjøre denne kreativ award greia en gang. Hehe ;)

  4. Så søtt! Grattis! :D

  5. Liker du ikke sjokolade? Oisann! :D Vel – sikkert like greit! hehe…
    Jeg ser heller ikke skrekkfilmer. Orker ikke fylle hodet mitt med ekle bilder…

    Tusen takk for awarden! :D Jeg skal se om jeg får gjort noe med det over helgen :) Har fått den fra flere andre også nå, så jeg bør jo klare å diske opp med 7 fakta om meg selv jeg også! :D

    Goood søndag imorgen!


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

