På søndager trenger jeg hjelp :)

24.01.10, kl. 17:41 | Publisert i Uncategorized | Legg igjen en kommentar

Egentlig er jeg helt utslitt etter helgas så alt for mange festeligheter, og ønsker bare i ligge under dynen med mange episoder av GLEE resten av kvelden.  Men sosial som jeg er (not!) skal jeg og min kjærestepus reise en tur til Nina, for å slappe av og se film og kose oss. Det blir sikkert superhyggelig – kanskje vi får Taco også!

Egentlig skulle jeg farga håret og trent litt i dag, men jeg orker ikke dusje en gang til, så da står jeg over det i dag.
Håper alle får en fin søndag videre, så blogges vi kanskje mere i kveld?!

Ellers holder jeg på med å lage en video til dere, noen som vet hvordan man får overgangene mellom bildene i windows movie maker til å gå fortere?

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

