Har flytta!

25.01.10, kl. 14:51 | Publisert i Blogg | Legg igjen en kommentar

Jeg har herved fått flytta bloggen min over til BLOGGBYEN.COM.

Har også sendt mail til bloglovin’ for å høre om de kan flytte dere som følger meg over.
Kommer tilbake til det!
Hvis du ikke finner poster av meg på bloggrullen din innen.. 2 dager,
si gjerne fra – enten her eller på bloggbyen.

Håper mange av dere velger å følge meg videre :)

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

