Frokostpølse?

07.04.09, kl. 11:44 | Publisert i Blogg, Gjøremål, oppskrifter/mat | 1 kommentar

Etter å ha lest litt over 50 blogginnlegg om litt av hvert, så og si sammenhengene (dvs, utenom når jeg måtte ta en pause å legge meg på senga sammen med min sovende kjæreste, fordi dagen-derpå-kvalmen tok meg) trenger jeg en liten pause.

Jeg har spist 2 pølser i brød til frokost, aner ikke hvorfor, men det var det eneste som frista. Så lurer jeg på om jeg skal hoppe over mensen, eller bare godta at jeg må ha den en eller annen gang uansett?

picture0088U-sminka & U-fiksa dagen derpå Sandra.
P-piller forvirrer meg. Og de er ikke lett å huske å ta heller.
Men denne måenden har jeg vært flink å fått med meg alle pillene x]
*stolt*

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. pølse til frokost ? :O

    Ikke hopp over mensen, da kan du være uheldig å få den tidligere eller over litt lengre periode >_<


Legg igjen en kommentar


Entries og kommentarer feeds.